- Vodstvo našega podjetja uporablja politiko kakovosti kot način vodenja v smeri izboljševanja njegovega delovanja. Sprejeta politika kakovosti je konsistenten del strategije našega podjetja. Temeljni cilj naše politike kakovosti je zagotoviti naročnikom proizvode in storitve v pričakovani kakovosti, v dogovorjenem roku in po konkurenčni ceni.
- Prisluhnemo željam strank in jih poskušamo uskladiti s svojimi zmožnostmi.
- Našim naročnikom smo z našo ponudbo, znanjem in najnovejšimi informacijami na voljo vedno in kjerkoli.
- Zagotavljamo kakovost od sprejema naročila do izvedbe storitve oziroma proizvoda.
- Skrbimo, da se v odnosu do strank sprejeta politika kakovosti dosledno uresničuje.
- Načela poslovne kakovosti uresničujemo s stalnim izboljševanjem procesov.
- Dobro sodelovanje z našimi partnerji je pomemben element za izboljšanje kakovosti.
- Vsak zaposleni zagotavlja kakovost svojega dela. Zavedamo se, da je ustrezna usposobljenost vsakega zaposlenega predpogoj za doseganje in vzdrževanje zahtevane kakovosti, zato skrbimo za osebnostni razvoj vseh zaposlenih s stalnim izobraževanjem, ciljnim usposabljanjem in ustreznim nagrajevanjem.
- Izvajanje merljivih zastavljenih ciljev kakovosti stalno spremljamo in sproti odpravljamo neskladnosti ter izboljšujemo naše poslovne procese.
- Skrbimo za zmanjšanje porabe naravnih virov in energije.
- Politika kakovosti predstavlja zavezo za vse zaposlene od vodstva navzdol. Sistem kakovosti je dokumentiran v Poslovniku vodenja kakovosti podjetja Knapič, d.o.o. in je usklajen s prakso.
- Knapič d.o.o. na svojih spletnih straneh uporablja datoteke, imenovane piškotki, ki si zapomnijo strani, ki ste jih obiskali in kaj ste na teh straneh počeli. Piškotke uporabljamo za delovanje spletnih strani in izključno v lastne analitične namene.